Kupujący ma prawo odstąpić od umowy złożonej internetowo (zwrócić produkt w nienaruszonym stanie) w ciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru bez podania przyczyny. Aby zwrócić towar, należy nas o tym powiadomić, korzystając z danych kontaktowych podanych w dziale „Kontakt z nami". Za koszty zwrotu towaru odpowiada Kupujący. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli towar został wyprodukowany zgodnie ze szczególnymi wymaganiami Kupującego, w przypadkach gdy towary nie mogą być zwrócone ze względu na higienę lub zdrowie i w innych, o których mowa w art. CK 6.22810 z wyjątkami przewidzianymi w ust. 2 niniejszego artykułu;
W przypadku zwrotu towaru konieczne jest spełnienie następujących warunków:
1.1 Zwracany towar musi być w oryginalnym opakowaniu w dobrym stanie technicznym (nie dotyczy to zwrotu produktów niskiej jakości);
1.2 Towary muszą być w dobrym stanie i nie uszkodzone przez Kupującego;
1.3 Towar musi być w dobrym stanie (etykiety i folia ochronna nieuszkodzone itp.) (nie dotyczy to zwrotów towarów o niskiej jakości);
1.4 Zwracany towar musi być w takim samym stanie, w jakim otrzymał go Kupujący;
1.5 Przy zwrocie przedmiotu należy podać papierowy (wydrukowany) dowód zakupu (kopię przelewu)
1.6 Sprzedawca ma prawo nie przyjąć zwrotu towarów przez Kupującego, jeżeli Kupujący nie przestrzega procedury zwrotu określonej w punktach 1.1 - 1.5 niniejszego Regulaminu.
1.7 Po skorzystaniu z prawa do odstąpienia od umowy, Kupującemu zostanie zwrócona kwota pieniędzy zapłacona za towar oraz koszty wysyłki.
1.8 W przypadku zwrotu przez Kupującego towarów zakupionych z rabatem, zwracana jest kwota zapłacona za towar, z uwzględnieniem obowiązującego rabatu.
1.9 Zwrot należności na rachunek bankowy kupującego nastąpi nie później niż 7 dni robocze po otrzymaniu towaru. Zwroty dokonywane są wyłącznie na konto bankowe tej samej osoby, która kupowała towar.
Towar objęty jest 2-letnią legalną gwarancją jakości. Aby z niej skorzystać, Kupujący musi skontaktować się pisemnie ze Sprzedającym i dostarczyć dokumenty zakupu. Jeśli kupujący kupi wadliwy produkt, zastosowanie mają zasady określone w Kodeksie Cywilnym: Na żądanie Kupującego Sprzedawca wymieni Towar na Towar dobrej jakości lub naprawi Towar. W przeciwnym wypadku kupujący ma prawo żądać zmniejszenia ceny towaru lub odstąpienia od umowy sprzedaży i otrzymania zwrotu należności. Kupujący nie ma prawa do odstąpienia od umowy, jeśli wada jest niewielka.
Procedury rozstrzygania sporów
Kupujący, który uważa, że jego prawa zostały naruszone, musi, nie później niż w ciągu trzech miesięcy od daty naruszenia, skontaktować się ze Sprzedawcą pisemnie i określić swoje pretensje. Sprzedawca rozpatruje żądanie bezpłatnie i najpóźniej w ciągu 14 dni udziela szczegółową odpowiedź. Jeżeli Kupujący nie jest usatysfakcjonowany niniejszą odpowiedzią, ma prawo skierować sprawę do pozasądowego organu rozstrzygania sporów konsumenckich (Rzecznik Praw Konsumentów) lub do sądu .
Kupujący może składać wnioski lub skargi za pośrednictwem elektronicznej platformy rozwiązywania sporów konsumenckich http://ec.europa.eu/odr/.