Staramy się realizować każde zamówienie jak najszybciej po dokonaniu płatności. Jeśli przedmiot jest aktualnie niedostępny z powodu dostawy, poinformujemy Cię o tym telefonicznie lub mailowo i ustalimy czas dostawy.
Zamówienia dostarczane są tylko w dni robocze. Jeśli nie jesteś w stanie samodzielnie odebrać paczki w momencie dostawy, upewnij się, że ktoś inny może to zrobić za Ciebie.
Należy sprawdzić stan paczki w momencie dostawy. Jeśli zauważysz, że paczka jest uszkodzona, możesz odmówić jej przyjęcia i odnotować to na dokumencie przewozowym. Po przyjęciu przez Ciebie towaru i podpisaniu listu przewozowego bez uwag uznaje się, że dostawa została zrealizowana w należytym porządku, a towar jest w dobrym stanie i nie przysługuje Ci żadne roszczenie.
Termin realizacji zamówienia liczony jest od momentu wpłynięcia pieniędzy na nasze konto.
Paczki wielkogabarytowe są dostarczane w ciągu 10 dni roboczych. Skontaktujemy się z Tobą z jednodniowym wyprzedzeniem w sprawie dostarczenia przesyłki.
Paczki o standardowych wymiarach są również dostarczane w ciągu 10 dni roboczych.